بیانیه سطح توافق خدمات انستیتو پاستور ایران
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
* هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط انستیتو پاستور ایران برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
* این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای انستیتو را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پیشنهادات و انتقادات و یا بخش راهنمای ارتباطات برای ثبت شکایات از طریق سامانه سامد به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با ریاست به بخش راهنمای ارتباطات مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات انستیتو عتف و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است درنظرسنجی تارنما انستیتو پاستور ایران شرکت فرمایید.
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: